Leasing af premiumbiler

AutoWise leverer ”full-service” leasing af nye premiumbiler via autoriserede danske bilforhandlere, og brugte premiumbiler, der er importeret fra andre EU-lande.

Vi har ikke 300 biler stående på lager, eller 200 annoncerede "fake" biler. Vi har til gengæld adgang til et tysk marked på over 1,4 millioner brugte biler, der i princippet alle kan importeres og leases eller sælges med fuld afgift.

Blandt nye premiumbiler tilbyder vi leasing af eksempelvis BMW, Mercedes og Volvo.




Leasing hos AutoWise

AutoWise tilbyder flexleasing af premiumbiler til både privatpersoner og virksomheder. Der tilbydes det der kaldes en finansiel leasingaftale, hvor du som kunde/virksomhed indestår for restværdien.

Leasingaftalen løber typisk over en periode på 6-24 måneder, og kunden betaler for kontraktoprettelse, engangsydelse og en månedlig ydelse.

Aftalen kan også omfatte en sæsonleasing dvs. hvor bilen alene er indregistreret i dele af leasingperioden. Fra 1. juni 2018 vil alle aftaler desuden indeholde et obligatorisk forsikringsprodukt fra Tryg.




Deleleasing

Du drømmer sikkert om en ny firmabil, men tanken om firmabilsbeskatningen slukker drømmen. Hvis du kører relativt meget firmakørsel, og drømmer om en lækker bil, så drop firma bilen, og vælg i stedet AutoWise Deleleasing.

Deleleasing eksempel bilkort

I det viste pris-eksempel kører du 30% privat og 70% erhverv (20.000 km i alt), så derfor deles regningen 30/70. Så sparer din virksomhed 30% af omkostningerne i forhold til en almindelig firmabil – dem betaler du nemlig. Du sparer til gengæld firmabilsbeskatningen, fordi du nu betaler din andel af bilens omkostninger. Det er ikke bare smart – det er også retfærdigt.




Kundefordele hos AutoWise

Biler importeret af AutoWise er generelt markant bedre udstyret end tilsvarende danske biler på fuld afgift. Baggrunden er naturligvis, at fraværet af afgifter på tyske biler gør, at tilkøbet af fabriksmonteret udstyr er langt højere end her i Danmark, hvor vi - trods nedsatte afgifter - fortsat må betale mere end 2½ gange den pris som den tyske forbruger betaler for ekstraudstyr i en premiumbil.

Udbuddet er meget stort, og det muliggør opfyldelse af ret specifikke kundeønsker til motor, udstyr og stand.

I Danmark sker afsætning af dyrere premiumbiler til en markedspris over kr. 400.000,- i stigende grad ved leasing, da både risiko og likviditetsbinding er lavere end ved køb på fuld afgift.